Baytuna Grup’ta Yılın İlk Kurumsallaşma Toplantısı Gerçekleştirildi

Baytuna Grup’ta Yılın İlk Kurumsallaşma Toplantısı Gerçekleştirildi

7 Haziran 2026 tarihinde Konya Safa Royal Otel’de, Baytuna Grup merkez departman müdürleri, yöneticileri ve bölge sorumlularının katılımıyla yılın ilk kurumsallaşma toplantısı gerçekleştirildi.

Baytuna Grup’un kurumsallaşma vizyonunu güçlendirmek, mevcut iş süreçlerini değerlendirmek ve şirketin gelecek dönem hedeflerine yönelik ortak bir yol haritası oluşturmak amacıyla düzenlenen toplantıda; farklı birimlerden gelen deneyim, öneri ve değerlendirmeler ele alındı.

Programın açılış konuşmasını İdari İşler ve Personel Müdürü Anıl YAVER yaptı. Sn. YAVER konuşmasında, Baytuna Grup’un büyüyen organizasyon yapısı içerisinde kurumsallaşma sürecinin önemine değinerek; bu sürecin hem kurum hem de çalışanlar adına hayırlara vesile olmasını temenni etti.

Toplantı boyunca; kurumsal yapı ve yönetim süreçleri, operasyonel verimlilik, iletişim ve koordinasyon mekanizmaları, gelecek dönem hedefleri ve aksiyon planları başlıkları üzerinde kapsamlı değerlendirmeler yapıldı. Katılımcılar, kendi görev alanlarındaki tecrübe ve önerilerini paylaşarak kurum genelinde daha sistemli, verimli ve sürdürülebilir bir çalışma yapısının oluşturulmasına katkı sağladı.

Baytuna Grup yetkilileri, bu tür buluşmaların kurum kültürünü güçlendirdiğini, departmanlar arası iletişimi artırdığını ve ortak hedefler doğrultusunda hareket etme bilincini pekiştirdiğini ifade etti.

Baytuna Grup olarak, kurumsallaşma yolculuğumuzu “Birlikte daha güçlüyüz” anlayışıyla sürdürmeye; tüm iştiraklerimizde ortak çalışma kültürünü, verimliliği ve sürdürülebilir büyüme hedeflerimizi geliştirmeye kararlılıkla devam edeceğiz.

Toplantıya katılım sağlayan tüm müdürlerimize, yöneticilerimize ve bölge sorumlularımıza değerli katkılarından dolayı teşekkür ederiz.